Във връзка с разрастване дейността на наш клиент  на българския пазар, търсим да назначим:
Специалист обслужване на клиенти с Немски език (гъвкаво работно време)
Ако Вие….
•     Владеете много добре немски език и желаете да го използватe;
•     Желаете  да развиете работното си ниво на английски език;
•     Искате да работите в  динамичен екип от специалисти, които винаги са готови да ви помогнат;
•     Сте комуникативен;
•     Сте организиран и отговорен;
•     Желаете да се обучавате и усъвършенствате
... и считате, че ще се справите със следните задължения:
•     Осигуряване на своевременна техническа помощ по телефон или имейл на немски език;
•     Пренасочване на обажданията, които не могат да се разрешат на локално ниво;
•     Изготвяне на  отчети, свързани с ежедневната дейност;
•     Бързо и ефективно обработване на поставените задачи;
•     Записване на данните от проведените разговори в специализирана компютърна база данни.
... То ние Ви предлагаме...
•	Много добро  стартово възнаграждение;
•	Отлична възможност за професионална реализация;
•	Входящо техническо обучение;
•	Гъвкаво работно време
•	Приятна  работна  атмосфера в отзивчив екип от специалисти;
•	Коректно отношение и отлични условия на труд.
Отворената позиция е в гр. София. Има възможност първоначалното интервю да бъде проведено по телефона или интернет.
Можете да кандидатствате за позицията като изпратите актуална автобиография на имейл–
aleksandar.georgiev@easyconsultbg.com
Телефон за контакти: 0888 585 003
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 792/ 23.08.2007 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 23.08.2012 г.
			
		

